17 listopada uczniowie Year 13 przedstawili swoje całoroczne dokonania w ramach Extended Projects. Zaprezentowali nauczycielom oraz kolegom zagadnienia z zakresu ekonomii, medycyny, fizyki, sztuk pięknych, biologii, prawa, historii oraz wielu innych. Wybrane tematy omawiali z olbrzymim zaangażowaniem i udzielali odpowiedzi na niezwykle trudne, związane z nimi pytania. Koordynator projektu, Liam Higgins, wyraził uznanie dla ich ciężkiej pracy oraz poświęcania, jakiego wymagało wykonanie tego ponadprogramowego zadania, a także podziękował biorącym udział w projekcie nauczycielom za wsparcie uczniów.
The Extended Project Qualification (EPQ) został pomyślany nie tylko jako kurs uzupełniający program A Levels, ale również jako instrument pozwalający uczniom wyjść daleko poza program maturalny, poprzez przeprowadzanie dogłębnych badań nad wybranym przez siebie zagadnieniem. Może ono polegać na przygotowaniu mini dysertacji (5 000 słów) dotyczącej przeprowadzonego eksperymentu, na stworzeniu konkretnego dzieła artystycznego lub zaprezentowaniu przedstawienia. EPQ cieszy się olbrzymim poważaniem pośród najlepszych uniwersytetów na świecie, ponieważ pozwala maturzystom na rozwinięcie kompetencji akademickich oraz zdobycie specjalistycznej wiedzy z danej dziedziny już w szkole średniej. Uczniowie uzyskują przy tym dodatkowe punkty A Level, odpowiadające ukończeniu dodatkowej połowy przedmiotu maturalnego.