fbpx

Zapraszamy na Dzień Otwarty – 20 stycznia 2019 o godz. 14:00. Dowiedz się więcej

Nasz zespół
Founder
Andrzej Dethloff
Prawo, Uniwersytet w Oxfordzie
Founder
Andrzej Dethloff
Prawo, Uniwersytet w Oxfordzie

Kadra zarządzająca

Deputy Head (Operations)
Marcin Szala
Fizyka oraz Filozofia, Uniwersytet w Oxfordzie
Headmaster
Mark J. Moore
English Literature / Downing College, Uniwersytet w Cambridge
Deputy Head (Academic)
dr Karolina Watras
Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge oraz Courtauld Institute of Art w Londynie
Deputy Head (Operations)
Marcin Szala
Fizyka oraz Filozofia, Uniwersytet w Oxfordzie

Marcin koncentruje się na przywództwie organizacyjnym, zwłaszcza w kontekście edukacyjnym. Ma doświadczenie w zarządzaniu firmą inżynieryjną i zespołem szkół (Szkoły ETE). Marcin współpracował przy wdrażaniu wielu programów tutorskich w Polsce i prowadził szkolenia dla tutorów w Polsce i za granicą. Jest współautorem książki o tutoringu oraz artykułów do pism branżowych. Umiejętności trenerskich uczył się w pracowni psychologicznej Elżbiety Sołtys.

Jest Ślązakiem z wyboru, zakochanym mężem i ojcem. Uwielbia Szekspira i dobry jazz.

Headmaster
Mark J. Moore
English Literature / Downing College, Uniwersytet w Cambridge

Absolwent kierunku English Literature na Uniwersytecie w Cambridge. Posiada 33-letnie doświadczenie zawodowe. Pracował w najlepszych szkołach prywatnych w Wielkiej Brytanii: nauczał w Marlborough (do grona jej absolwentów należy Księżna Cambridge oraz Księżniczki Eugenie oraz Beatrice); Eton oraz Radley, gdzie pełnił funkcje Head of English Department oraz Director of University Entrance. Przez 11 lat był Dyrektorem Clifton College, szkoły do której uczęszcza 1250 uczniów a roczne obroty wynoszą 30 000 000 GBP. Do tej pory, co roku gościł w Warszawie jako członek zespołu oceniającego polskich uczniów ubiegających się o stypendia w najlepszych szkołach w Wielkiej Brytanii. Spotkania z wieloma zdolnymi i utalentowanymi uczniami utwierdziły go w przekonaniu, że Warszawa potrzebuje szkoły na miarę ich możliwości – wzorowanej na najlepszych szkołach i uniwersytetach w Wielkiej Brytanii.

Deputy Head (Academic)
dr Karolina Watras
Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge oraz Courtauld Institute of Art w Londynie

dr Karolina Watras zdała egzaminy maturalne A-level w Cheltenham Ladies’ College w Wielkiej Brytanii. Studia I stopnia z Historii Sztuki ukończyła w Christ’s College na Uniwersytetcie w Cambridge. Studiowała Gothic Architecture w Courtauld Institute of Art w Londynie, uzyskując tytuł magistra. Wróciła na Uniwersytet w Cambridge, gdzie ukończyła studia III stopnia oraz zrobiła doktorat z Historii Sztuki w Jesus College.

Dr Watras była wykładowcą w Departamencie Historii Sztuki, Dyrektorem ds Akademickich w Jesus oraz Trinity College, oraz była odpowiedzialna za program nauczania w Instytucie Studiów Uzupełniających na Uniwersytecie w Cambridge. Po powrocie do Polski w 2014 roku, zasiliła szeregi Akademei.

Zainteresowania akademickie dr Watras koncentrują się wokół Surrealizmu, międzyregionalnej współpracy pomiędzy twórcami awangardy w XX wieku, sztuki w obliczu totalitaryzmów, XX wiecznych teorii dotyczących pojęcia estetyki. Zarówno w swojej pracy akademickiej jak i w swojej pracy z uczniami, dr Watras przywiązuje dużą wagę do interdyscyplinarnego podejścia do nauki, którym jako Head of Humanities Department próbuje zarazić swoich uczniów.

Zespół wykonawczy

  • Bursar Ewa Milewska

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, ACCA, CFA

    Ewa Milewska

    Bursar Ewa Milewska

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, ACCA, CFA

    Ewa dołączyła do zespołu Akademei w 2017 roku i zajmuje się finansowym aspektem działalności Grupy.

    Posiada szerokie doświadczenie zdobyte w trakcie 12 lat spędzonych w PwC, gdzie była dyrektorem specjalizującym się w due diligence i innych usługach związanych z transakcjami fuzji i przejęć. Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie zespołami due diligence w trakcie kilku największych transakcji w regionie Europy Środkowej i Wschodniej (TVN, LuxMed, Euromedic / Affidea, EmiTel, AliorBank) jak również kilka projektów w sektorze edukacji.

    Ewa posiada dyplom magistra Szkoły Głównej Handlowej oraz certyfikaty ACCA i CFA. 

  • Mentor dr Marta Dżoga

    Social Studies, Polish Academy of Sciences, Warsaw

    dr Marta Dżoga

    Mentor dr Marta Dżoga

    Social Studies, Polish Academy of Sciences, Warsaw

    Marta has a PhD in social sciences (Polish Academy of Sciences, Warsaw). She has conducted many academic activities including arranging lectures, conferences and scientific publications. She has worked on many projects for children and adults in various cultural institutions such as POLIN Museum and History Meeting House.

  • Admissions Tutor Maria Głowacka

    Socjologia, Instytut Stosowanych Nauk Społecznych UW
    Politologia, Collegium Civitas

    Maria Głowacka

    Admissions Tutor Maria Głowacka

    Socjologia, Instytut Stosowanych Nauk Społecznych UW
    Politologia, Collegium Civitas

    Od 8 lat związana z Akademeią. W ramach organizacji zajmowała się m.in. koordynacją różnorodnych projektów edukacyjnych, począwszy od całościowego przygotowywania wakacyjnych programów naukowych (letnie kursy, wyjazdy) przez organizację staży i praktyk (zarówno w instytucjach kultury, korporacjach jak i w firmach farmaceutycznych) skończywszy na zarządzaniu programem stypendialnym. Od września 2016, pełni funkcje Opiekuna Aplikacyjnego oraz opiekuna Domu w Akademeia High School. Jako członek zarządu Ex Ante (Akademeia Group) ściśle współpracuje z Fundacją Grupy Adamed. Zajmuje się zapewnieniem merytorycznego wsparcia na potrzeby letnich obozów naukowych Adamed Smart UP, przeznaczonych dla uczniów osiągających wysokie wyniki w naukach ścisłych. 

  • Mentor, House Parent Magdalena Kobosko

    Filologia Angielska (Language Interpretation and Translation), Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
    Coaching, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

    Magdalena Kobosko

    Mentor, House Parent Magdalena Kobosko

    Filologia Angielska (Language Interpretation and Translation), Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
    Coaching, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

    Magda jest z wykształcenia nauczycielem języka angielskiego, ukończyła też studia podyplomowe w zakresie coachingu, jest certyfikowanym tutorem i facylitatorką programu „7 nawyków skutecznego działania” wg. S. Covey’a. Prowadzi też własną firmę szkolącą nauczycieli i młodzież.

    Przez 20 lat pełniła funkcję nauczyciela, wychowawcy, a potem pełnomocnika dyrektora do spraw rozwoju uczniów w warszawskim 2 Społecznym LO przy Nowowiejskiej. Była odpowiedzialna za wdrożenie programu tutoringu, oraz systemu przygotowania uczniów do studiów zagranicznych. Współautorka pierwszej w Polsce publikacji na temat tutoringu.

    Wspiera, inspiruje i rozbudza ciekawość. Pasjonuje ją rozwój osobisty, zwłaszcza wspieranie nastolatków. Najlepiej czuje się jako wychowawca. Zależy jej na tym, by w szkole zarówno nauczyciele, uczniowie, jak i rodzice czuli się wartościowi, ważni i potrzebni. Mama dwóch dorosłych córek, właścicielka dwóch kotów. Joginka, zwolenniczka minimalizmu, lubi coraz mniej mieć, a coraz bardziej być. Czyta wszystko, co jej wpadnie w rękę, a jeśli nie czyta, to wie, o co chodzi. Kinomanka.

calendarclockconversationGroup 4Facebooki_icon7zdocdocxgifjpgodpodsodtpdfpngpptpptxicon_speakertxticon_video_playxlszippictureShapelightbulbline_moremapOvalGroup 7Group 7Page 1Twitterzoom_inzoom_plus+