Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge, Courtauld Institute of Art, Londyn
Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge, Courtauld Institute of Art, Londyn
Dr Karolina Watras zdała egzaminy maturalne A Level w Cheltenham Ladies’ College w Wielkiej Brytanii. Studia I stopnia z Historii Sztuki ukończyła w Christ’s College na Uniwersytetcie w Cambridge. Studiowała Gothic Architecture w Courtauld Institute of Art w Londynie, uzyskując tytuł magistra. Wróciła na Uniwersytet w Cambridge, gdzie ukończyła studia III stopnia oraz zrobiła doktorat z Historii Sztuki w Jesus College.
Dr Watras była wykładowcą w Departamencie Historii Sztuki, Dyrektorem ds Akademickich w Jesus oraz Trinity College, oraz była odpowiedzialna za program nauczania w Instytucie Studiów Uzupełniających na Uniwersytecie w Cambridge. Po powrocie do Polski w 2014 roku, zasiliła szeregi Akademei.
Zainteresowania akademickie dr Watras koncentrują się wokół Surrealizmu, międzyregionalnej współpracy pomiędzy twórcami awangardy w XX wieku, sztuki w obliczu totalitaryzmów, XX wiecznych teorii dotyczących pojęcia estetyki. Zarówno w swojej pracy akademickiej jak i w swojej pracy z uczniami, dr Watras przywiązuje dużą wagę do interdyscyplinarnego podejścia do nauki, którym jako Head of Humanities Department próbuje zarazić swoich uczniów.
Ekonomia, psychologia, socjologia, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Uniwersytet Warszawski
Ekonomia, psychologia, socjologia, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Uniwersytet Warszawski
Katarzyna Borzym, w ramach programów wymiany studenckiej, kształciła się w międzynarodowym środowisku: w 2011 w Northeastern Illinois University w Stanach Zjednoczonych oraz w 2012 w Management Development Institute w Indiach. Ukończyła letni staż w Departamencie Global Business Services w Procter & Gamble. Obecnie, pracuje nad swoim doktoratem w zakresie Ekonomii Behawioralnej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest autorką wielu artykułów i publikacji, wydanych w Polsce.
Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ACCA
Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ACCA
Ewa dołączyła do zespołu Akademei w 2017 roku i zajmuje się finansowym aspektem działalności Grupy.
Posiada szerokie doświadczenie zdobyte w trakcie 12 lat spędzonych w PwC, gdzie była dyrektorem specjalizującym się w due diligence i innych usługach związanych z transakcjami fuzji i przejęć. Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie zespołami due diligence w trakcie kilku największych transakcji w regionie Europy Środkowej i Wschodniej (TVN, LuxMed, Euromedic / Affidea, EmiTel, AliorBank) jak również kilka projektów w sektorze edukacji.
Ewa posiada dyplom magistra Szkoły Głównej Handlowej oraz certyfikat ACCA.
Mgr Psycholog – Psychologia społeczna, Psychologia kliniczna; SWPS, Warszawa
Mgr Psycholog – Psychologia społeczna, Psychologia kliniczna; SWPS, Warszawa
Lucy jest z wykształcenia psychologiem ze specjalizacją w klinicznej psychologii społecznej. Ma ponad 15-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym systemie edukacyjnym, zarówno na poziomie szkoły podstawowej, jak i średniej. Lucy jest pasjonatką modelu edukacji włączającej (inkluzyjnej), która uwzględnia różnorodność uczniów i ich potrzeby. Swoją karierę poświęciła tworzeniu takiego środowiska nauczania i uczenia się, w którym wszyscy uczniowie mogą odnieść sukces, poprzez współpracę z rówieśnikami, nauczycielami i rodzicami. Niedawno otrzymała Certyfikat Edukacji Specjalnej w Szkołach Międzynarodowych (wydany przez Departament Stanu USA), a obecnie kończy podyplomowe studia na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie Diagnozy Klinicznej Dzieci.
Wychowana w Toronto, w Kanadzie, Lucy sama doświadczyła różnych systemów edukacyjnych w trzech różnych językach, co pozwoliło jej dogłębnie zrozumieć wartości oraz wyzwania związane z edukacją w szkole międzynarodowej.
Jako Head Wellbeing Department wraz z zespołem zachęca i pokazuje uczniom, jak dbać o swój własny dobrostan, który jest trampoliną do zdobywania celów i realizacji marzeń.
BA (Hons.) Sociology, Brown University
MSc Health Policy and Management, University of North Carolina
BA (Hons.) Sociology, Brown University
MSc Health Policy and Management, University of North Carolina
Dominika otrzymała dyplom IB z psychologii, biologii i teatru na United World College of India. Następnie ukończyła studia licencjackie na Brown University w Stanach Zjednoczonych, gdzie otrzymała wyróżnienia z socjologii za pracę magisterską poświęconą postawom młodych kobiet wobec antykoncepcji i edukacji seksualnej w Polsce. Dominika kontynuowała naukę w Gillings School of Global Public Health na University of North Carolina (UNC), uzyskując tytuł magistra w dziedzinie polityki zdrowotnej i zarządzania. Ze względu na ciągłe zainteresowanie badaniami w zakresie zdrowia kobiet i planowania rodziny, Dominika ukończyła stypendium badawcze UNC-FHI360, po czym wróciła do Polski, aby podzielić się swoimi pasjami ze uczniami i uczennicami Akademii. Uczy socjologii, psychologii i współprowadzi warsztaty zdrowotne i profilaktyczne. Dominika pełni także rolę Head of Sixth Form, wspierając uczniów klas 12 i 13 oraz ich mentorów w przygotowaniach do studiów wyższych.
mgr, Ekonomia – Handel Zagraniczny
MBA, Collegium Humanum
mgr, Ekonomia – Handel Zagraniczny
MBA, Collegium Humanum
Katarzyna Baran dołączyła do Akademeia High School w 2021 roku. Pracując przez ponad 18 lat w środowisku międzynarodowym w Stanach Zjednoczonych i w Chinach, Kasia wnosi do AHS duże doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategicznych rozwiązań marketingowych i komunikacyjnych realizujących misję szkoły i angażujących społeczność w jej dalszy rozwój. Przed rozpoczęciem pracy w Akademeia, Katarzyna pracowała jako dyrektor ds. rekrutacji, marketingu i komunikacji w brytyjskiej szkole międzynarodowej, Dulwich College Beijing w Chinach.
Katarzyna posiada tytuł magistra Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz dyplom CAM z Digital Metrics and Analytics z Cambridge Marketing College w Wielkiej Brytanii. W 2021 roku ukończyła studia MBA, Leadership and Coaching, na Collegium Humanum, Szkole Głównej Menedżerskiej w Warszawie.
BA (Hons) Philosophy, University of Liverpool
CELTA, Cambridge ESOL Examinations
DELTA, Cambridge ESOL Examination
BA (Hons) Philosophy, University of Liverpool
CELTA, Cambridge ESOL Examinations
DELTA, Cambridge ESOL Examination
W Akademeia High School Andrew uczy języka angielskiego dla celów akademickich. Odpowiada również za koordynację Summer School. W przeszłości współtworzył wydział kursów letnich w jednym z ważniejszych prywatnych liceum w Wielkiej Brytanii; był także managerem dużego letniego obozu organizowanego w Szwajcarii. Nauka języka angielskiego była priorytetem Andrew, odkąd ukończył studia, dzięki czemu w swojej karierze zawodowej miał okazję pracować w Polsce, Francji i Portugalii – ostatnio głównie dla British Council. Na co dzień interesuje się polityką, filozofią i sportem – w szczególności golfem i krykietem.
Andrew James pełni również funkcję Director of Admissions i nadzoruje cały przebieg procesu rekrutacyjnego naszych kandydatów, bazując na doświadczeniach systemu Oxbridge oraz wymaganiach programu maturalnego A Level.