fbpx

Zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą letnich kursów w Akademeia High School, otwartych dla wszystkich zainteresowanych. Zapisy trwają. 

Zdobądź stypendium w naszym liceum!
Konkurs Art & Design

Konkurs Art & Design

Zdobądź stypendium artystyczne w liceum Akademeia High School.

Konkurs organizujemy z myślą o uczniach w wieku 14-16 lat, którzy swoją przyszłość chcieliby związać z kierunkami artystycznymi.

Wyniki konkursu

Jest nam niezmiernie miło ogłosić, że zwycięzcą konkursu Art & Design zostaje:

13825-10909760813825

Publikując wyniki używamy jedynie numerów kandydatów. Serdecznie gratulujemy!


Wyniki pierwszej fazy II etapu konkursu

Lista kandydatów zakwalifikowanych do drugiej fazy II etapu, według numerów aplikacji.

  1. 100011-10809769817525
  2. 13825-10909760813825
  3. 13715-139724433413715
  4. 13797-254869813797
  5. 13824-101471539313824
  6. 1173-9996744911173

Gratulujemy! 

Druga faza II etapu, będąca jednocześnie finałem konkursu odbędzie się w dniach 11-12 maja w naszej szkole. Szczegółowe informacje wyślemy do kandydatów drogą mailową.

  • Sztuka jest ważnym elementem naszej szkoły
  • Chcemy edukować i wspierać młodych artystów, projektantów, przyszłych architektów. Z tego powodu, obecna edycja jest już trzecim wydarzeniem tego typu w naszej szkole.

    Zapraszamy do obejrzenia krótkiego podsumowania II etapu zeszłorocznej edycji konkursu!

Nagroda

1. STYPENDIUM ARTYSTYCZNE W AKADEMEIA HIGH SCHOOL 

Stypendium uwzględnia całościowe bądź częściowe zwolnienie z opłat za naukę w Akademeia High School.

Przygotowujemy naszych uczniów do zdawania egzaminów maturalnych z przedmiotów takich jak Historia Sztuki, Sztuki Piękne, Projektowanie 3D oraz Fotografia w ramach programu matury brytyjskiej A-level. Kształcenie w obrębie sztuk wizualnych ma na celu poszerzenie ich horyzontów w zakresie analizowania dzieł sztuki i doskonalenie warsztatu artystycznego. Przygotowujemy do podjęcia studiów na wydziałach artystycznych na najlepszych uczelniach na świecie. 

Zapewniamy naszym uczniom doskonałe warunki do pracy, wsparcie merytoryczne oraz narzędzia, umożliwiające rozwój ich kreatywności, myślenia abstrakcyjnego, oraz techniki. Dzięki interdyscyplinarnemu podejściu do nauczania przedmiotów humanistycznych mogą spojrzeć na sztukę z różnych, czasami nowych dla nich, perspektyw.

Z życia szkoły

  • II ETAP zeszłorocznej edycji konkursu / warsztaty

  • II ETAP zeszłorocznej edycji konkursu / warsztaty

  • II ETAP zeszłorocznej edycji konkursu / warsztaty

  • II ETAP zeszłorocznej edycji konkursu / warsztaty

  • II ETAP zeszłorocznej edycji konkursu / warsztaty

  • II ETAP zeszłorocznej edycji konkursu / warsztaty

  • II ETAP zeszłorocznej edycji konkursu / warsztaty

  • II ETAP zeszłorocznej edycji konkursu / warsztaty

  • Zajęcia z projektowania i druku 3D

  • Art studio

  • Wystawa prac uczniów

  • Wystawa prac uczniów

  • Prace Basi (uczennicy Year 12) wykonane w trakcie kursu w the Bartlett School of Architecture

  • Zosia (uczennica Year 11) otrzymała wyróżnienie w ramach kursu w the Bartlett School of Architecture

  • Zajęcia dodatkowe / STORE Summer School

  • Zajęcia dodatkowe / STORE Summer School

  • Zajęcia ze scenografii

  • Karolina (uczennica Year 12) w trakcie wystaw fotograficznej naszych naszych uczniów

Eksperci

W skład Komisji Stypendialnej wchodzą współpracujący z nami, najlepsi architekci, projektanci, artyści.

Dla osób, które zakwalifikują się do II ETAPU konkursu zaplanowaliśmy udział w Warsztatach, które zostaną poprowadzone przez reprezentantów Komisji Stypendialnej. To niepowtarzalna szansa na pracę pod okiem cenionych ekspertów z branży, którzy nie tylko będą oceniali pracę uczestników, ale którzy również będą mogli podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i pasją.

  • Rygalik Studio Projektant

    Gosia Rygalik

    Rygalik Studio Projektant

    Gosia ukończyła Wydział Wzornictwa na ASP w Warszawie. Studiowała także w Danmarks Designskole. Pierwsze projektowe doświadczenia zawodowe zdobywała w Kopenhadze. Podczas studiów na ASP była członkiem platformy PG13, grupy studentów, realizującej projekty o charakterze eksperymentalnym, organizującej i biorącej udział w wystawach, konkursach i warsztatach projektowych, jak również projektach we współpracy z przemysłem. Podczas studiów magisterskich Gosia skoncentrowała się na food designie. Związek między jedzeniem a projektowaniem stanowi główny temat jej teoretycznych poszukiwań oraz zawodowej praktyki. W 2009 roku dołączyła do zespołu Studio Rygalik, a w 2012 została w Studiu partnerem.

  • STORE Projects Architekt, artysta

    Kevin Green

    STORE Projects Architekt, artysta

    Kevin Green studiował w The Bartlett School of Architecture, następnie ukończył studia z rzeźby w Royal College of Art. Pracował dla La Machine. Brał udział w wielu konkursach międzynarodowych – jest laureatem m.in. Konkursu Rzeźby Front Room Gallery w Nowym Jorku oraz International Prix de la Sculpture w Noilly Prat we Francji. Wystawiał swoje prace na licznych wystawach w Londynie. Współzałożyciel STORE – stowarzyszenia artystów, architektów i projektantów w Londynie, organizującego cykliczne kursy z zakresu architektury oraz designu. Wykłada w The Bartlett oraz prowadzi gościnne wykłady na takich uczelniach jak: Greenwich, RCA, AA oraz London Met.

    www.storeprojects.org

  • Akademeia High School Deputy Head

    Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge oraz Courtauld Institute of Art w Londynie

    dr Karolina Watras

    Akademeia High School Deputy Head

    Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge oraz Courtauld Institute of Art w Londynie

    dr Karolina Watras zdała egzaminy maturalne A-level w Cheltenham Ladies’ College w Wielkiej Brytanii. Studia I stopnia z Historii Sztuki ukończyła w Christ’s College na Uniwersytetcie w Cambridge. Studiowała Gothic Architecture w Courtauld Institue of Art w Londynie, uzyskując tytuł magistra. Wróciła na Uniwersytet w Cambridge, gdzie ukończyła studia III stopnia oraz zrobiła doktorat z Historii Sztuki w Jesus College.

    dr Karolina Watras ukończyła Historię Sztuki na Uniwersytecie w Cambridge, gdzie obroniła swoją pracę doktorską. Wykładała w Departamencie Historii Sztuki, była Dyrektorem ds Akademickich w Jesus i Trinity College, oraz odpowiadała za program nauczania w Instytucie Studiów Uzupełniających na Uniwersytecie w Cambridge.

    Zainteresowania akademickie dr Watras koncentrują się wokół Surrealizmu, międzyregionalnej współpracy pomiędzy twórcami awangardy w XX wieku, sztuki w obliczu totalitaryzmów, XX wiecznych teorii dotyczących pojęcia estetyki. Zarówno w swojej pracy akademickiej jak i w swojej pracy z uczniami, Karolina przywiązuje dużą wagę do interdyscyplinarnego podejścia do nauki.

Zasady konkursu

ETAP I

  • Kandydaci wypełniają formularz zgłoszeniowy (formularz online znajduje się poniżej). Zgłoszenie musi uwzględniać skan pisemnej zgody rodzica/opiekuna na udział w konkursie: pobierz zgodę
  • Przesłane zgłoszenia będą oceniane przez Komisję Stypendialną. Do ETAPU II przejdzie maksymalnie 30 osób.

 

ETAP II

  • Pierwsza faza II ETAPU tj dwudniowe Warsztaty pod kierunkiem reprezentatów Komisji Stypendialnej. W ramach Warsztatów, kandydaci będą mieli do zrealizowania zadanie. Zadanie uwzględnia pracę w grupie, koncepcyjne zaplanowanie i przeprowadzenie procesu twórczego oraz przedstawienie pracy końcowej. Kandydaci, którzy w ocenie Komisji Stypendialnej poprawie je wypełnią przejdą do drugiej fazy II ETAPU.
  • Druga faza II ETAPU jest jednocześnie finałem konkursu. Uwzględnia testy przedmiotowe oraz spotkania indywidualne z nauczycielami oraz Komisją Stypendialną.

 

W przypadku pytań bądź wątpliwości związanych z konkursem prosimy o zapoznanie się z NAJCZĘSTSZYMI PYTANIAMI I ODPOWIEDZIAMI lub o kontaktadmissions@akademeia.edu.pl

PRZECZYTAJ REGULAMIN PROGRAMU STYPENDIALNEGO

Regulamin został zatwierdzony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej: link

Harmonogram konkursu

Do 25.02.2019 do godz. 18:00 ETAP I – przyjmowanie zgłoszeń

08.03.2019 – Publikacja listy kandydatów zakwalifikowanych do ETAPU II. Osoby zakwalifikowane zostaną o tym poinformowane drogą elektroniczną.

23.03 – 24.03.2019 – Pierwsza faza ETAPU II  – dwudniowe Warsztaty pod kierunkiem reprezentantów Komisji Stypendialnej

08.04.2019  – Osoby, którze poprawnie zrealizują zadanie w ramach pierwszej fazy II ETAPU zostaną zaproszone do udziału w drugiej fazie II ETAPU, będącej jednocześnie finałem konkursu.

11.05 – 12.05.2019 – Druga faza ETAPU II

24.05.2019 – Opublikowanie wyników konkursu

 

W przypadku pytań bądź wątpliwości związanych z konkursem prosimy o zapoznanie się z NAJCZĘSTSZYMI PYTANIAMI I ODPOWIEDZIAMI lub o kontaktadmissions@akademeia.edu.pl

PRZECZYTAJ REGULAMIN PROGRAMU STYPENDIALNEGO

Regulamin został zatwierdzony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej: link

 

Więcej

“The Art of Political Protest”

Siódmy z serii wykład otwarty, będący częścią serii “Akademeia Faculty Lecture Series” zostanie poprowadzony przez Kingę Stańczuk, Politics Teacher w Akademeia High School.

Czytaj więcej

Charytatywny Piknik Wielkanocny

Grupa 12 uczniów Akademeia High School, przy wsparciu gminy Konstancin i Hugonówki, zorganizowała wyjątkowy Piknik Wielkanocny, który odbył się w niedzielę 14 kwietnia 2019.

Czytaj więcej

Uczniowie Akademeia przewodnikami po Muzeum POLIN

Grupa uczniów Akademeia High School wspólnie z uczniami kilku innych warszawskich szkół średnich, opracowała ścieżki zwiedzania wystawy “1000 lat historii Żydów polskich” w Muzeum POLIN.

Czytaj więcej

Czym jest syndrom jerozolimski?

Sonia Blank, prowadząca zajęcia z Religioznawstwa oraz Wstępu do Nauk Humanistycznych w Akademeia High School, wzięła udział w panelu dyskusyjnym zorganizowanym przez Instytut Religioznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Czytaj więcej

The International Encyclopedia of Surrealism

Publikacja dr Karoliny Watras, Deputy Head w Akademeia High School, została uwzględniona w pierwszym wydaniu The International Encyclopedia of Surrealism (opublikowanym w lutym 2019).

Czytaj więcej

The New York Academy of Sciences

Weronika Woińska, uczennica Y11 naszego liceum, została przyjęta do prestiżowego programu STEM Alliance (GSA) “1000 Girls, 1000 Futures” organizowanego przez The New York Academy of Sciences Global.

Czytaj więcej
calendarclockconversationGroup 4Facebooki_icon7zdocdocxgifjpgodpodsodtpdfpngpptpptxicon_speakertxticon_video_playxlszippictureShapelightbulbline_moremapOvalGroup 7Group 7Page 1Twitterzoom_inzoom_plus+