Czerwony “Mendelssohn” wspiera młodych polskich muzyków. Dowiedz się więcej

Kadra
DEPUTY HEAD
dr Karolina Watras
Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge, Courtauld Institute of Art w Londynie
DEPUTY HEAD
dr Karolina Watras
Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge, Courtauld Institute of Art w Londynie

Kadra

Akademeia High School to szkoła, w której ważni są ludzie. Zarówno uczniowie, których motywujemy do wytężonej pracy, jak i nauczyciele, realizujący w tym zawodzie swoje pasje.

  • Nasz zespół jest wyjątkowy
  • Wśród nas są absolwenci prestiżowych zagranicznych uniwersytetów, takich jak: Oxford, Cambridge, Ivy League, jak i uznanych polskich uczelni – zarówno doktorzy, pracownicy naukowi, jak i nauczyciele z wieloletnim doświadczeniem pedagogicznym i praktycy.

    Nasi nauczyciele to specjaliści w swoich dziedzinach oraz entuzjaści, którzy swoją pasją do nauki i poznawania świata zarażają uczniów.

  • HEAD OF DEPARTMENT dr Karolina Watras

    Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge – studia I stopnia
    Historia Sztuki, Courtauld Institute of Art, Londyn – studia II stopnia
    Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge – studia III stopnia
    Doktorat z Historii Sztuki, Uniwersytet w Cambridge

    Humanities Department

    HEAD OF DEPARTMENT dr Karolina Watras

    Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge – studia I stopnia
    Historia Sztuki, Courtauld Institute of Art, Londyn – studia II stopnia
    Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge – studia III stopnia
    Doktorat z Historii Sztuki, Uniwersytet w Cambridge

    Dr Karolina Watras zdała egzaminy maturalne A-level w Cheltenham Ladies’ College w Wielkiej Brytanii. Studia I stopnia z Historii Sztuki ukończyła w Christ’s College na Uniwersytetcie w Cambridge. Studiowała Gothic Architecture w Courtauld Institute of Art w Londynie, uzyskując tytuł magistra. Wróciła na Uniwersytet w Cambridge, gdzie ukończyła studia III stopnia oraz zrobiła doktorat z Historii Sztuki w Jesus College.

    Dr Watras była wykładowcą w Departamencie Historii Sztuki, Dyrektorem ds Akademickich w Jesus oraz Trinity College, oraz była odpowiedzialna za program nauczania w Instytucie Studiów Uzupełniających na Uniwersytecie w Cambridge. Po powrocie do Polski w 2014 roku, zasiliła szeregi Akademei.

    Zainteresowania akademickie dr Watras koncentrują się wokół Surrealizmu, międzyregionalnej współpracy pomiędzy twórcami awangardy w XX wieku, sztuki w obliczu totalitaryzmów, XX wiecznych teorii dotyczących pojęcia estetyki. Zarówno w swojej pracy akademickiej jak i w swojej pracy z uczniami, dr Watras przywiązuje dużą wagę do interdyscyplinarnego podejścia do nauki, którym jako Head of Humanities Department próbuje zarazić swoich uczniów.


    Bella Szala
    MA (Hons) Art History and English Literature, University of St. Andrews
    MPhil History of Art, University of Cambridge

    Bella studiowała Historię Sztuki i Literaturę Angielską na Uniwersytecie St. Andrews. W swojej pracy dyplomowej analizowała interakcje pomiędzy trylogią Philipa Pulmana His Dark Materials (Mroczne materie), a twórczością przedstawicieli wczesnego Romantyzmu, zwłaszcza Blake’a i Miltona. Bella studiowała również Historię Sztuki na Uniwersytecie w Cambridge – jej rozprawa dotyczyła późnośredniowiecznego malarstwa tablicowego we wschodniej Anglii. Te odmienne tematy odzwierciedlają jej dwa charakterystyczne obszary zainteresowań: literaturę dla dzieci od XVIII wieku do czasów współczesnych oraz sztukę gotycką. Oba te obszary wykorzystują obrazy dydaktyczne / pedagogiczne, których historia w sztuce chrześcijańskiej jest podstawowym obszarem jej zainteresowań. W trakcie czterech lat nauczania literatury angielskiej w Akademii Sztuk Teatralnych (wcześniej: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna), Bella zainteresowała się również dramatem renesansownym, jakobińskim oraz XX-wiecznym dramatem amerykańskim. Od 10 lat mieszka w Polsce.

     

    Kay Czepli-George
    BA History of Art, Birkbeck College, University of London
    MA, TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages), Birkbeck College, University of London
    Cambridge Diploma in English Language Teaching to Adults – DELTA, Module 1, University of Cambridge
    Dyslexia and Foreign Language Teaching, Lancaster University
    Certificate in English Language Teaching to Adults – CELTA YL extension, University of Cambridge
    Certificate in English Language Teaching to Adults – CELTA, University of Cambridge

    Kay Czepli-George specjalizuje się w nauczaniu historii sztuki, literatury i języka angielskiego na poziomie licealnym oraz uniwersyteckim. Pracowała w instytucjach edukacyjnych w Anglii, Wietnamie, Katarze i w Polsce. Jej doświadczenie obejmuje nauczanie młodzieży i młodych dorosłych, opracowywanie innowacyjnych materiałów, mentoring dla początkujących nauczycieli i wspieranie metodyczne dydaktyków uczniów w wielu 8-13 lat. Kay interesuje się pojęciem tożsamości w drugim języku oraz interdyscyplinarnym i kreatywnym podejściem do nauczania języków, literatury i historii sztuki. Źródłem jej inspiracji są nie tylko nauczyciele, ale także jej utalentowani uczniowie, którzy zaskakują ją każdego dnia.

     

    Sam Pulham
    BA English Literature, Queen Mary, University of London
    MA Writing and Society 1700 – 1820, Queen Mary, University of London

    Zainteresowania naukowe Sama obejmują Romantyzm pierwszego pokolenia i jego spuściznę, szczególnie pod względem jej wpływu na poezję początków dwudziestego wieku. Sam był również współprowadzącym audycję literacką (podcast) poświęconą zapomnianym lub pominiętym książkom – Sherds Podcast: link

     

    Tony Rodriguez
    BA Education, Arizona State University
    Structured English Immersion Endorsement

    Tony jest pedagogiem klasy siódmej, który specjalizuje się w nauczaniu angielskiego jako języka obcego w Arizonie. Po zdobyciu formalnego doświadczenia w Stanach Zjednoczonych, kontynuował swoją edukację w Czechach, gdzie otrzymał Certyfikat TEFL i nauczania angielskiego dla obcokrajowców (ESL) w St. Anne’s University Hospital w Brnie. W klasie lubi korzystać z infografik i autentycznych materiałów, które pozwalają tworzyć wciągające lekcje.

     

    dr Magdalena Szalewicz
    Filozofia, Uniwersytet Warszawki
    Doktorat z Filozofii, Polska Akademia Nauk

    Praca doktorska Magdy poświęcona jest problematyce myślenia obrazowego: czerpie ze spostrzeżeń Freuda dotyczących snów jako reprezentacji wizualnych myśli i z obrazów wytwarzanych przez sztuczne sieci neuronowe wzorowane na korze wzrokowej. Argumentuje, że nasze koncepcje – od najbardziej prozaicznych, konkretnych pomysłów wykorzystywanych w codziennej mowie po najbardziej abstrakcyjne koncepcje matematyczne – to zwykle obrazy, choć zakodowane i postrzegane w formie językowej. Oprócz epistemologii, zainteresowania naukowe Magdy obejmują współczesną filozofię francuską, psychoanalizę i sztuki plastyczne.

     

    Stefan Głowacki
    Polonistyka, Uniwersytet Warszawski 

    Stefan Głowacki jest absolwentem Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W czasie studiów swoje zainteresowania naukowe kierował głównie na literaturę czasów manieryzmu i baroku, poszukując jej związków z nowoczesnością. Stefan jest nauczycielem z wieloletnim doświadczeniem. W swojej pracy z uczniami stawia na dialog, niezależną wymianę myśli i poglądów. Zachęca swoich uczniów do tego, by na teksty literackie patrzyli z szerszej perspektywy, by zwracali uwagę na kontekst historyczny i literacki w jakim dane dzieło powstało oraz zależności pomiędzy nim a innymi dziedzinami sztuki takimi jak: malarstwo, film czy dzieła kultury masowej. Opracowując program nauczania języka polskiego zwracał szczególną uwagę na jego interdyscyplinarny i intertekstualny charakter – dlatego obok wybitnych dzieł słowa pisanego i ich analizy znalazły się również elementy historii Polski, historii i literatury światowej, historii sztuki czy kultury wizualnej. Do swoich ulubionych autorów zalicza Witolda Gombrowicza i Franza Kafkę. Z zamiłowania jest muzykiem i kompozytorem. Jego twórczość można określić jako połączenie jazzu, funky i muzyki elektronicznej.

     

    Marta Perez Diaz
    MA Slavonic Philology, Universidad Complutense in Madrid
    MA Applied Linguistics (Spanish as a Foreign Language Teaching), Universidad Nebrija

    Zainteresowania badawcze Marty obejmują analizę konwersacyjną, metodykę nauczania języków obcych oraz pragmatykę międzykulturową.

     

    Roberto Andrade
    BA International Studies, University of Guadalajara (Mexico) 
    MA Peace and Development Studies, UNESCO Chair of Philosophy for Peace, Jaume I University (Spain)
    MA Spanish Language, La Rioja University (Spain)
    PhD candidate Spanish Language and Literature, University of Warsaw

    Roberto posiada ponad 17 lat doświadczenia w nauczaniu hiszpańskiego jako języka obcego, które zdobył współpracując z Instytutem Cervantesa w Warszawie i La Universidad de Guadalajara.

  • HEAD OF DEPARTMENT Katarzyna Borzym

    Finanse i rachunkowość, SGH w Warszawie (studia I stopnia)
    Ekonomia, SGH w Warszawie (studia II stopnia)
    Psychologia, Uniwersytet Warszawski (studia II stopnia)
    Filozofia, Uniwersytet Warszawski (studia II stopnia)
    Ekonomia, SGH w Warszawie (doktorat – w trakcie)

    Social Sciences Department

    HEAD OF DEPARTMENT Katarzyna Borzym

    Finanse i rachunkowość, SGH w Warszawie (studia I stopnia)
    Ekonomia, SGH w Warszawie (studia II stopnia)
    Psychologia, Uniwersytet Warszawski (studia II stopnia)
    Filozofia, Uniwersytet Warszawski (studia II stopnia)
    Ekonomia, SGH w Warszawie (doktorat – w trakcie)

    Katarzyna Borzym, w ramach programów wymiany studenckiej, kształciła się w międzynarodowym środowisku: w 2011 w Northeastern Illinois University w Stanach Zjednoczonych oraz w 2012 w Management Development Institute w Indiach. Ukończyła letni staż w Departamencie Global Business Services w Procter & Gamble. Obecnie, pracuje nad swoim doktoratem w zakresie Ekonomii Behawioralnej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest autorką wielu artykułów i publikacji, wydanych w Polsce.

    Jako Head of Social Sciences Department, Katarzyna wykorzystuje swoją wiedzę w różnych kontekstach edukacyjnych by pokazać uczniom ogromne możliwości wynikające z interdyscyplinarnego podejścia do nauki. Mając na uwadze fakt, że w dzisiejszym świecie liczy się otwarty umysł, ambicja oraz ciekawość świata, stworzyła autorski program nauczania ekonomii, który wykazuje się wysokim stopniem interdyscyplinarności.

    Katarzyna uwielbia czytać i podróżować z plecakiem. Do tej pory odwiedziła ponad 50 krajów, ale najbliższe jej sercu wciąż pozostaje jej rodzinne miasto – Drohiczyn, położone we wschodniej części Polski. Marzy o podróży do Nowej Zelandii oraz o napisaniu bestsellera.


    Jan Ladziński
    BA History, London School of Economics and Political Science
    Master of Research [MRes] East European Studies, UCL

    Absolwent Historii w London School of Economics and Political Science oraz Europeistyki (specjalizacja: Europa Wschodnia) na UCL w Londynie. Zainteresowania akademickie Jana koncetrują się wokół historii ruchów narodowych i chłopskich w Europie Wschodniej, początku społeczeństwa obywatelskiego i zaangażowania w życie polityczne.

     

    Kinga Stańczuk
    BA French Studies, University of London
    MA Intellectual History and Political Thought, UCL

    Kinga Stańczuk wykłada nauki polityczne i zajmuje się historią intelektualną. Kinga ukończyła studia na University of London, gdzie uzyskała tytuł licencjata na kierunku Romanistyki (French Studies). Studia magisterskie z Historii Intelektualnej i Myśli Politycznej ukończyła na UCL w Londynie. Przez rok studiowała na Sorbonie w Paryżu. Otrzymała stypendium w King’s College, Cambridge, gdzie pracowała nad swoją pracą na temat filozofii edukacji. Prowadziła kampanie polityczne (w tym związkowe) zarówno w Wielkiej Brytanii jak i w Polsce. Współpracowała z licznymi organizacjami pozarządowymi i charytatywnymi.

     

    Monika Koblak
    Lingwistyka stosowana (angielski, niemiecki), Uniwersytet Warszawski
    Socjologia, Uniwersytet Warszawski
    Studia podyplomowe z Filozofii i Etyki, Uniwersytet Warszawski

    Monika posiada 13 lat doświadczenia nauczania języka angielskiego na różnych poziomach oraz teorii wiedzy. Współpracuje z organizacjami pozarządowymi zajmującymi się edukacją i nauką, skupiając się na upowszechnianiu idei nauki obywatelskiej wśród nauczycieli i uczniów. Wielokrotnie organizowała warsztaty międzyśrodowiskowe dla naukowców, nauczycieli, studentów oraz uczniów szkół ponadpodstawowych poświęcone nauce obywatelskiej, pracy w oparciu o metodę naukową, otwartości w nauce i edukacji, wolnym i otwartym licencjom, zasadom działania Wikipedii oraz weryfikacji fake newsów.

     

    dr Patryk Dziurski
    Zarządzanie, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie 

    Pracownik naukowy i wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Interesuje go zarządzanie strategiczne oraz sektory związane z kulturą i twórczością. Autor ponad 20 publikacji z dziedziny nauk o zarządzaniu i uczestnik licznych konferencji krajowych i międzynarodowych.

     

    Wojciech Woźnicki
    BA History & Politics, Christ Church, University of Oxford (specjalizacja: Bliski Wschód oraz historia stosunków międzynarodowych w XX wieku)

  • Head of Department (acting) Marcin Szala

    Fizyka i Filozofia, Uniwersytet w Oxfordzie

    Natural Sciences Department

    Head of Department (acting) Marcin Szala

    Fizyka i Filozofia, Uniwersytet w Oxfordzie

    Marcin Szala koncentruje się na przywództwie organizacyjnym, zwłaszcza w kontekście edukacyjnym. Ma doświadczenie w zarządzaniu firmą inżynieryjną i zespołem szkół (Szkoły ETE). Marcin współpracował przy wdrażaniu wielu programów tutorskich w Polsce i prowadził szkolenia dla tutorów w Polsce i za granicą. Jest współautorem książki o tutoringu oraz artykułów do pism branżowych. Umiejętności trenerskich uczył się w pracowni psychologicznej Elżbiety Sołtys.


    dr Jakub Mikoszewski
    Biologia, Uniwersytet Warszawski

    Praca doktorska Jakuba dotyczyła związków steroidowych w błonie komórkowej, w tym ich metabolizmu in vivo oraz in vitro. Podczas czterech lat studiów doktoranckich Jakub prowadził liczne seminaria, konwersatoria ze studentami i dwukrotnie prezentował wyniki swoich prac jako uczestnik konferencji międzynarodowych. Posiada 11 lat doświadczenia w nauczaniu Biologii w ramach programu IB (w tym: Biologia HL, SL i EE supervisor) oraz 14 lat doświadczenia jako nauczyciel, korepetytor oraz prowadzący warsztaty na temat zdrowia i profilaktyki chorób.

     

    Anna Kosińska
    MA Natural Sciences, University of Cambridge
    MA European Interdisciplinary Studies, College of Europe

    Anna jest absolwentką Uniwersytetu w Cambridge, gdzie studiowała Nauki Przyrodniczne (tytuł pracy magisterskiej Effects of resveratrol and genistein on CFTR-mediated chloride secretion in murine colonic epithelium).  Anna jest naukowcem oraz nauczycielem języka angielskiego posiadającym certyfikat CELTA. Po studiach pracowała w firmie farmaceutycznej, gdzie zarządzała projektami z zakresu odpowiedzialności społecznej w korporacji oraz wiodącym ogólnokrajowym programem naukowo-edukacyjnym dla uzdolnionej młodzieży.

     

    Paweł Jastrzębski
    Fizyka, Uniwersytet Warszawski 

    Paweł Jastrzębski jest absolwentem Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 40-letnie doświadczenie jako nauczyciel fizyki. W Akademeia naucza fizyki od ponad 10 lat. Ukończył wiele kursów podnoszących kwalifikacje pedagogiczne, np.: „Asertywność. Emocje. Wpływ społeczny” K. Korpolewskej. Jest egzaminatorem polskiej matury z fizyki i astronomii oraz nauczycielem laureatów olimpiad fizycznych na poziomie liceum i gimnazjum.

  • HEAD OF DEPARTMENT Krzysztof Sikora

    Matematyka, Uniwersytet Warszawski
    (Specjalizacja: Topologia)

    Mathematics Department

    HEAD OF DEPARTMENT Krzysztof Sikora

    Matematyka, Uniwersytet Warszawski
    (Specjalizacja: Topologia)

    Krzysztof Sikora to matematyk, pedagog, nauczyciel z długoletnim doświadczeniem.
    Przez 12 lat pracował jak nauczyciel oraz następnie jako szef Mathematics Department w 1531 IB World School w Warszawie.  Od 2008 związany z Akademeią, gdzie prowadzi zajęcia z matematyki w obrębie systemów:

    • A-level (na wszystkich poziomach zaawansowania, począwszy od Pure Mathematics skończywszy na Further Mathematics);
    • International Baccalaureate (IB);
    • Polska matura;
    • IGCSE;
    • SAT;

    Brał udział w wielu warsztatach oraz szkoleniach, w Polsce, w Europie oraz w USA (Space Academy w Huntsville, Alabama). Laureat Medalu Komisji Edukacji Narodowej.


    Mariusz Kowalik
    Fizyka, Uniwersytet Warszawski
    Studium pedagogiczne, Politechnika Warszawska

    Mariusz Kowalik jest absolwentem Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium pedagogicznego na Politechnice Warszawskiej. Mariusz jest nauczycielem z wieloletnim doświadczeniem. Jest pasjonatem, który kocha swoją pracę, czerpie z niej przyjemność i satysfakcję. Swoją przygodę z nauczeniem rozpoczął już na pierwszym roku studiów, udzielając korepetycji. To doświadczenie wpłynęło na jego dalszą ścieżkę kariery. Od 10 lat jest związany z Akademeia – przez 8 lat prowadził zajęcia indywidualne, przez ostatnie 2 lata – zajęcia grupowe w Akademeia High School. Mariusz naucza matematyki na wszystkich poziomach zaawansowania i ma kwalifikacje oraz wiedzę, które umożliwiają mu nauczanie tego przedmiotu w obrębie kluczowych systemów edukacyjnych, zarówno międzynarodowych: A-levels, IGCSE, GCSE, IB, SAT, SAT, SAT Subject Test, ATC, GMAT jak i polskich: egzamin gimnazjalny oraz maturalny na obu poziomach zaawansowania.

     

  • HEAD OF DEPARTMENT dr Karolina Watras

    Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge – studia I stopnia
    Historia Sztuki, Courtauld Institute of Art, Londyn – studia II stopnia
    Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge – studia III stopnia
    Doktorat z Historii Sztuki, Uniwersytet w Cambridge

    Art & Design Department

    HEAD OF DEPARTMENT dr Karolina Watras

    Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge – studia I stopnia
    Historia Sztuki, Courtauld Institute of Art, Londyn – studia II stopnia
    Historia Sztuki, Uniwersytet w Cambridge – studia III stopnia
    Doktorat z Historii Sztuki, Uniwersytet w Cambridge

    Magdalena Strzelczak
    Curator of Art Studio
    BA Fine Art, University of Lancaster
    MA Art Museum and Gallery Studies, University of Leicester

    Magda specjalizuje się w rzeźbie i instalacjach artystycznych, a tytuł licencjata uzyskała w dziedzinie sztuk pięknych na Uniwersytecie Lancaster. Jej zainteresowania naukowe skupiają się na rosnącej wymianie ról pomiędzy artystami i kuratorami. Ukończyła z wyróżnieniem School of Museum Studies na Uniwersytecie Leicester. W pracy magisterskiej badała stan konserwacji sztuki współczesnej i jego implikacje dla kolekcjonerstwa instytucjonalnego. Od roku 2011 pracowała w różnych rolach kuratorskich, realizując wystawy, pokazy i programy edukacyjne, między innymi w Hyde Park Art Center (USA), New Art Gallery Walsall (GB) i Cricoteka (Polska). Magda jest aktywnie zaangażowana we wspieranie inicjatyw związanych z trzecim sektorem. Pracowała dla organizacji pozarządowych w Polsce i w Ugandzie, realizując projekty związane z mikro finansowaniem, edukacją artystyczną i prawami autorskimi. Magda jest zdecydowaną zwolenniczką domeny publicznej i ruchu wolnej kultury, który promuje wolność dystrybucji i modyfikacji utworów w postaci darmowych treści. Jest szczególnie zainteresowana zmianą funkcji przypisywania jako strategii kształtowania odrębnych sfer kultury wizualnej.

     

    Kevin Green
    BA, The Bartlett School of Architecture
    MA Sculpture, Royal College of Art

    Urodzony w Montrealu, Kevin Green uzyskał tytuł magistra na kierunku rzeźby w Royal College of Art, po odbyciu studiów pierwszego stopnia w Bartlett School of Architecture. Green pracował wcześniej dla La Machine, a jednocześnie brał udział w wielu konkursach międzynarodowych. Jest laureatem m.in. Konkursu Rzeźby Front Room Gallery w Nowym Jorku oraz International Prix de la Sculpture w Noilly Prat we Francji. Miał zorganizowanych wiele wystaw w Londynie. Green jest współzałożycielem londyńskiego stowarzyszenia poświęconego architekturze i designowi; STORE. Green prowadzi gościnne wykłady na takich uczelniach jak Greenwich, RCA, AA i London Met i obecnie wykłada w Bartlett.

     

    Aleksandra Wittchen
    BA (Hons.) Music, University of Cambridge (Trinity College)
    Śpiew solowy i aktorstwo, Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie

    Aleksandra realizowała program brytyjskiej matury A-Levels w Clifton College w Bristolu. Następnie ukończyła studia na kierunku Music w Trinity College, University of Cambridge, podczas których śpiewała w chórze Gonville & Caius College. Brała udział w trasach koncertowych chóru na całym świecie, m.in. w Azji i USA, oraz nagrała 3 płyty, występując także jako solistka. Obecnie studiuje śpiew solowy i aktorstwo na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Jolanty Janucik. W muzykologii Aleksandrę najbardziej interesuje problematyka psychologii postaci w operze klasycystycznej i romantycznej, a także estetyka przedstawicieli Młodej Polski w muzyce.

     

    Gosia Rygalik
    Wzornictwo, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie 
    Danmarks Designskole w Kopenhadze

    Gosia jest absolwentką Wydziału Wzornictwa na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (dyplom magistra obroniła w 2010 r.). Studiowała także w Danmarks Designskole, a swoje pierwsze doświadczenia zawodowe w projektowaniu zdobywała w Kopenhadze. Podczas studiów w Warszawie była członkiem Platformy PG13 – grupy realizującej projekty o charakterze eksperymentalnym, realizującej wystawy, organizującej i biorącej udział w konkursach i warsztatach projektowych oraz jak również projektach we współpracy z przemysłem. Podczas studiów magisterskich Gosia skoncentrowała się na doświadczaniu jedzenia. Związek między jedzeniem a projektowaniem stanowi ważne pole jej teoretycznych poszukiwań oraz zawodowej praktyki. W roku 2009 dołączyła do zespołu Studia Rygalik, a w 2012 została w Studiu partnerem.

     

    dr Anna Piesiewicz
    Wzornictwo, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
    Doktorat z Zarządzania Kulturą Wizualną, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

    Niezależny grafik. Anna studiowała grafikę, ze specjalizacją w projektowaniu plakatów na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Na przestrzeni ostatnich 9 lat pracowała w różnych małych agencjach, instytucjach kultury i domach mediowych dla wielu klientów, od start-upów po międzynarodowe korporacje.

     

    Przemo Łukasik
    Architektura, Politechnika Śląska w Gliwicach
    Architektura, Ecole d’Architecture Paris-Villemin w Paryżu

    Przemo ukończył Wydział Architektury na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Studiował również w Ecole d’Architecture Paris-Villemin w Paryżu we Francji. Po skończonych studiach pracował w biurach: P.P. Pabel Architekten w Berlinie,  Jean Nouvel Architecture w Paryżu i Odile Decq / Benoit Cornette również w Paryżu. W 1997 roku wraz z Łukaszem Zagałą założył własną pracownię architektoniczną: medusagroup. W 2008 roku wykładał w Ecole Speciale d’Architecture w Paryżu.

"Akademia jest tworzona przez osoby,

które odniosły sukces na ścieżce kariery akademickiej i jednocześnie czerpią radość z kształcenia młodych osób. Inwestycja w ucznia w okresie poprzedzającym studia przynosi plony przez wiele lat, ponieważ umożliwia otrzymanie ofert z najlepszych uczelni na świecie.”

– Były uczeń
Absolwent BSc Economics & Geography na UCL
oraz MSc Finance & Accounting na Imperial College London

dr Maciej Kraus
Director of Entrepreneurship Program
Zarządzanie, Uniwersytet Warszawski
Harvard University, Stanford University

Maciej Kraus posiada ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i strategii, zrealizował ponad 100 projektów B2B i B2C w ponad 40 krajach. Maciej jest wykładowcą na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i gościnnie wykłada na wielu szanowanych uczelniach (LBS, Kellog i Stanford GSB). Jest autorem dwóch książek poświęconych strategii sprzedaży “9 kroków do wyższych zysków bez cięcia kosztów i zwalniania pracowników.  Praktyczny poradnik jak osiągnąć wyższe zyski i dochody przy rosnącej presji na rynku.” oraz “Nagi umysł – o behawioralnych aspektach ustalania cen.”


Robert Czebotar
Director of Drama Program
Akademia Teatralna w Warszawie

Polski aktor teatralny i filmowy, a także kompozytor – pisze muzykę do sztuk teatralnych. W latach 1992 – 1999 pracował w Teatrze Polskim w Warszawie, a także w innych teatrach warszawskich. Obecnie, gościnnie, pracuje w Teatrze Narodowym. Współpracuje także z Teatrem Polskiego Radia.


Maciej Domoradzki
Director of Sports Program
Akademia Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudzkiego w Warszawie 

Maciej od zawsze pasjonował się sportem. Przez 11 grał w lokalnej drużynie koszykarskiej – Siarka Jezioro Tarnobrzeg. Po zakończeniu kariery sportowej rozpoczął studia na Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Od roku 2008 Maciej pracuje jako nauczyciel wychowania fizycznego w International American School. Od roku 2014 jest kierownikiem Wydziału  Sport and Creativity. Jako doświadczony nauczyciel i trener z zaangażowaniem dzieli się swoją wiedzą i zamiłowaniem do sportu oraz aktywnego stylu życia. Dodatkowe kwalifikacje i ukończone kursy: trener koszykówki / sędzia koszykówki / instruktor pływania / ratownik WOPR / instruktor tenisa / kurs pierwszej pomocy / instruktor piłki nożnej.


calendarclockconversationGroup 4Facebooki_icon7zdocdocxgifjpgodpodsodtpdfpngpptpptxicon_speakertxticon_video_playxlszipShapelightbulbline_moremapOvalGroup 7Group 7Page 1Twitterzoom_inzoom_plus+