Oferta akademicka
A Level
  • Years 12 & 13 (A Level)
  • Uczniowie wybierają dowolne 3 przedmioty. Nie muszą realizować narzuconego im odgórnie zakresu przedmiotów, wręcz przeciwnie.

    A Level to szerokie spectrum możliwości. Uczniowie mogą rozwijać się w wielu kierunkach akademickich oraz artystycznych.

Porównanie systemów edukacji: Polska a inne kraje

Porównanie poziomów kształcenia w polskim, brytyjskim, amerykańskim, kanadyjskim systemie edukacji oraz w systemie IB.

Akademeia High School/
Wielka Brytania
Polska USA i Kanada IB
Year 12 (A Level) Klasa 3. szkoły średniej Grade 11

Diploma programme

Year 13 (A Level) Klasa 4. szkoły średniej Grade 12

Diploma programme

Oferta przedmiotów maturalnych:

Creative & Performing Arts Department

  • Fine Art
  • 3D Design
  • Music
  • Photography
  • Drama

Humanities Department

  • English Literature
  • History
  • History of Art
  • Philosophy
  • Polish
  • Religious Studies

Modern Languages Department

  • French
  • German
  • Italian
  • Russian
  • Spanish

Mathematics Department

  • Further Mathematics
  • Mathematics

Natural Sciences Department

  • Biology
  • Chemistry
  • Physics

Social Sciences Department

  • Economics
  • Geography
  • Politics
  • Psychology
  • Sociology

 

Personal Development Scheme:

Uczniowie Sixth Form muszą ukończyć dwa indywidualne projekty z trzech rodzajów zajęć pozalekcyjnych:

  • naukowe (tj. letnie szkoły akademickie, staże w instytucjach naukowych, konferencje)
  • profesjonalne (tj. staże w firmach, letnie doświadczenia zawodowe)
  • charytatywne (tj. wolontariat, organizacja imprez charytatywnych)

 

Co-curricular activities (zajęcia uzupełniające)

Uczniowie mogą uczestniczyć w zajęciach ponadprogramowych takich jak fakultety, zajęcia sportowe, wolontariat, serie wykładów i inne.

Kontrola i ocena postępów ucznia

W Akademeia High School używamy następujących narzędzi do oceny postępów ucznia:

1. Indywidualne raporty z każdego przedmiotu

Po każdym trymestrze, każdy uczeń otrzymuje ocenę opisową (formatywną) swoich postępów, zachowania, poziomu zaangażowania, a także rekomendacje od nauczyciela. Raporty są przedstawiane uczniom i ich rodzicom.

2. Sesje egzaminacyjne na koniec trymestru

W naszym liceum, nauczyciele nie wystawiają ocen końcowych. Zamiast tego, z końcem każdego trymestru uczniowie otrzymują zestawienie zawierające ich wyniki z egzaminów wewnętrznych – zarówno w formie indywidualnego podsumowania jak również analizy statystycznej na tle pozostałych uczniów.

3. Indywidualne spotkania z mentorami

Uczniowie spotykają się ze swoimi mentorami, a także z dyrektorem systematycznie, kilka razy w ciągu roku szkolnego. Celem takich spotkań jest nie tylko rozmowa o postępach w nauce w oparciu o raporty ucznia i wyniki z sesji egzaminacyjnych, ale także ocena, jak uczeń radzi sobie z nauką i pracą w szkole oraz wskazanie mu przyszłych możliwości rozwoju.

calendar clock conversation Group 4 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. i_icon Created with Sketch. 7z Created with Sketch. doc Created with Sketch. docx Created with Sketch. gif Created with Sketch. jpg Created with Sketch. odp Created with Sketch. ods Created with Sketch. odt Created with Sketch. pdf Created with Sketch. png Created with Sketch. ppt Created with Sketch. pptx Created with Sketch. icon_speaker Created with Sketch. txt Created with Sketch. icon_video_play Created with Sketch. xls Created with Sketch. zip Created with Sketch. picture Created with Sketch. Shape Created with Sketch. lightbulb line_more Created with Sketch. map Oval Created with Sketch. Group 7 Created with Sketch. Group 7 Created with Sketch. Page 1 Created with Sketch. Twitter Created with Sketch. zoom_in Created with Sketch. zoom_plus Created with Sketch. +